İzleyiciler

11 Kasım 2013 Pazartesi

Garnier Saf ve Temiz 3ü 1 arada Temizleme Peeling ve Maske

 Merhaba arkadaşlar :) Bugün sizlere son zamanlarda severek kullandığım maskemden bahsetmek istiyorum... En son Neutregana markasının maskesini severek kullanıyordum. Ancak o bittiği için ve farklı bir ürün denemek için övüldüğünü bildiğim bu ürünü denemek istedim.

 Şimdi ise iyi ki almışım diyorum. Aslında tanecikli yapısı yüzünden korkuyordum. yüzümde çıkan minik sivilceleri dağıtır mı diye.. Ancak kullandıktan sonra öyle bir sorun yaşamadım. Ben haftada iki kere maske olarak kullanıyorum. Gerçekten cildimin temizlendiğini ve rahatladığını hissediyorum...

 Ciltten temizlenmesi biraz zor oluyor. O yüzden duştan önce uyguluyorum. Ve daha rahat temizlenmesini sağlıyorum.
 Kokusu çok ferah. Biraz salatalık kokusunu anımsatıyor. İçinde minik minik tanecikler var. Ama cildi tahriş etmiyor. Maske olarak kullandığınızda aynı zamanda peeling etkisi de yapmış oluyor.

 Ürün 150 ml. Bana bir sene yeteceğini düşünüyorum. Kullanım ömrüde zaten 12 ay. Fiyat aralığı ise 10 - 14 tl arasında değişiyor.

 Uygun fiyatlı ve gerçekten etkili bir ürün arıyorsanız tam aradığınız ürün.

 Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder