İzleyiciler

4 Kasım 2013 Pazartesi

Büyük Alışveriş #20 :)

 Merhaba arkadaşlar bir süredir aldığım ürünleri size bu postta göstereceğim :) İçlerinde almak istedikleriniz varsa sizlere de fikir verir diye düşünüyorum :)

İlk olarak bu ay internetten alışveriş yapmaya başladım ve ilk alışverişimi  facedermo.com adlı siteden yaptım.
Peki buradan neler aldım :)

Çok merak ettiğim avene ürünlerini aldım :) Temizleme jelini yara kremini ve termal suyu :) Kremi ve suyu kullandım ilk izlenimlerim çok olumlu :) Bir süre sonra detaylı yorumlarımla paylaşacağım ... Ancak siteye alışverişimle beraber hiç tester yollamadıkları için teşekkür ediyorum ...

Diğer bir alışverişim ise Ece Hanım ın sitesinden yaptım ugg alışverişim oldu :) Gerçekten çok memnun kaldım . Ürn geldiğinde çok mutlu oldum. Bence ürünlere sizlerde bir göz atmalısınız derim :)


Bildiğiniz gibi Watsons saç ürünlerinde güzel bir indirim yaptı :) Ben tek bir ürünle bu indirimi atlatmış oldum :)
Pantene saç spreyi:  4.40 tl
 Bir diğer alışverişim ise Flormar'dan lights of flowers serisi indirimi oldu :) %80 indirim karşı konulamaz cinsten gerçekten :)

 Biliyorum biraz abarttım ve tüm seriyi aldım ama çok sevimliler :)
Ruj ve glosslar 3.50 tl
BB krem 5 tl
Farlar 4.40 tl
Allıklar 6.90 tl

Diğer alışverişlerim ise aksesuar ve kıyafet üzerine oldu :)

İlk olarak çok beğenerek aldığım Koton gömlek :)

 Bu gömlek 60 tl den 20 tl ye düşmüş :) Ve artık benim :)

De facto dan aldığım ürünlere bakalım şimdi :)

 Metal detaylı eldiven 17.90 tl
Şapka 12 tl

Sıra C&A mağazasından aldığım güzel elbise de :)

LCW mağazasından kendi seçip yaptığım eldiven şapka takımım :)

 Takım olarak 35 tl

Ve son olarak Gezer mağazasından aldığım önü deri detaylı hırka :)



Umarım sizlere fikir verebilmişimdir :)

Herkese güzel günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder