İzleyiciler

27 Nisan 2013 Cumartesi

Down Under Natural's Argan Yağlı şampuan ve Sıvı Saç kremi

Size bu yazımda kendiminde almadan önce bloglarda çok aradığım ancak yorum bulamadığım bir şampuandan bahsetmek istiyorum. Bu şampuanı yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum. İlk kullandığım günlerde saçıma çok hoş bir yumuşaklık verdi. Ki benim saçlarım boyadan dolayı biraz yıpranmış durumdalar. Ancak kullanmaya devam ettiğim süreçte saçlarımın fazlaca yağlandığını ve akşama kadar bile dayanmadığını fark ettim. Fön esnasında kuaförüm saçımın temiz olmadığını iddia etti bir kaç saat önce yıkamış olmama rağmen. Anlıyacağınız ben bu serinin şampuanından çok fazla memnun kalamadım. Almadan önce kesinlikle deneme boyunu kullanmanızı tavsiye ederim :)

 Genel olarak şampuan hakkındaki yorumlarım bu şekilde.
 Ancak sıvı saç kremi konusunda aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Şampuandan bir ay önce kullanmaya başladım ve şu an bitmek üzere. Aldığımda sırf argan yağlı olmasına vuruldum. Saçta bıraktığı etki ise mükemmel. Hiç bir tarama zorluğu yaşatmıyor ve saçların uzamasına çok yardımcı olduğunu düşünüyorum. Çünkü kullandığım süreçte saçlarımın daha hızlı uzadığını farkettim.
 Şampuanını önce deneme boy olarak denemenizi ancak sıvı saç kremini ise bir an önce alıp kullanmanızı tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder