İzleyiciler

27 Nisan 2013 Cumartesi

l'oreal true match fondoten

 Sizlere ilk olarak asla vazgeçemediğim fondetenimden bahsetmek istiyorum. Bendeki rengi c1 . Çok açık tenli olduğum için kendime uygun bir fondeten bulmakta baya bir zorluk çekiyorum . Ancak lorealin bu güzel cicisi beni bu zorluktan her daim kurtarıyor.
 Şimdi bakalım fondotenimiz nasılmış...
Fondotenimiz güzel bir cam şişede ... Bu benim bu fondetende kullandığım ikinci şişem ve çok memnunum.
 Kapatıcılık konusuna geldiğimizde ise benim dönem dönem başım sivilcelerimle belaya girmekte ve o zamanlarda altına kapatıcı kullanarak rahatlıkla kullanabilmekteyim.
Kapatıcılğını ise bileğimde size şu şekilde gösterebilirim.
İlk olarak bileğimin fondetensiz halini görüyoruz.
Şimdi ise fondeten sürülmüş ve yedirilmiş haline bakıyoruz.
Gördüğümüz gibi hem güzel bir kapatılığa hemde doğal bir parlaklığa sahip bir fondoten.
Ben gerek renk açısından gerekse görünüş açısından bu fondetinimi çok seviyorum ve üzerine pudara kullanmadan 5-6 saat rahatlıkla kullanabiliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder