İzleyiciler

28 Nisan 2013 Pazar

Rimmel Stay Matte pudra

 Günaydınlarr :) bugünün ilk konuğu Rimmrl'in stay matte pudrası.. Bu pudara yaklaşık olarak bir yıldır benimle... zaman zaman pudra kullanmayı bırakıp zaman zamanda sürekli kullanıyorum. Neden böyle sebebini bilmiyorum . Sanırım ruh halimle alakalı... Ama bu pudrayı çok severek kullanıyorum. Sürdükten sonra verdiği o kadifemsi hiç çok hoş. Ayn doku sanrım true match pudralarda da var...
Gördüğünüz gibi bendeki pudra bitmek üzere... İlk fırsatta tekrar yenisini edineceğim... Kapatıcılık etkisi de hiçe sayılır cinsten değil orta bir kapatıcılığa sahip kendisi... Uygun fiyatıyla da gönüllerde taht kurduğunu düşünüyorum... Bence bu pudray edinmemek için hiç bir sebep yok... Belki tek kötü özelliği ambalaj kalitesi olabilir. Ama ben bunu sorun etmiyorum.
Bendeki rengi en açık tonu... Ama ben süt beyazı diye tabir edebileceğiniz bir renge sahibim... Rengi konusunda sıkıntı yaşamıyorum. Ancak makyajınzı uzun süre kullanacaksanız gün içinde yenilemeniz gerekebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder