İzleyiciler

27 Nisan 2013 Cumartesi

Rival De Loop young Metallic Mania far paleti

 Size bir Rossmann gezisinde arkadaşım Özge ile birlikte aldığımız güzel renkleri olan bir far paletinden bahsetmek istiyorum. Bu far paleti Rivalin young serisindeki özel bir serinin içinde olan sınırlı sayıda üretim olan bir far paleti dış görünüşü ise şu şekilde
 Farları ise şu şekilde görelimm
Bu far paletinde toplamda 4 adet far ve bir aplikatör bulunmakta. Ben bu tarz aplikatörlerle uygulama yapamıyorum maalesef. Far fırçaları her zaman için daha kullanışlı ve güzel sonuç vermekte. Bu far paletini ilk aldığımda ben neden aldım ki bunu oldum çünkü ilk açtığımda bana çok fazla simli gelmişti ama simleri maalesef sadece en üst kısmında bulunmakta daha sonra kullandıkça matlaştıklarını görecekseniz. Kalıcılıkları hakkında çok fazla yorum yapamayacağım ama far bazı ile 5-6 saat durabileceğini düşünüyorum Ben bu palette en çok leylak rengi olarak tabir edebileceğim rengi sevdim. Gözlerim ela olduğu için güzel durduğunu düşünüyorum.
Farların swatchları ise şu şekilde

Rossmann mağazalarında denk geldiğiniz zaman alınabilecek bir ürün çünkü yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 3-4 tl arası bir şeydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder