İzleyiciler

29 Nisan 2013 Pazartesi

Watsons collagen çift fazlı dudak ve göz makyaj temizleyicisi

Hepinize tekrar merhaba :) Size bugün aldığım ve hemen deneyip yorumlarımı yazmak istediğim temizleyiciden bahsetmek istiyorum
temizleyici 100 ml  baya ufak ve şirin aslında miktarı başta gözüme az geldi ama denemek istedim :) fiyatı indirimsiz 10.90 tl idi . İndirimsiz haliyle alırmıydımmm sanmıyorum ama bu deneyimimden sonra muhtemelen alırım :)

Ürün ile ilgili kullanma talimatları ise bu şekilde maalesef Türkçe yazısı yoktu üzerinde :(  
Gelelim benim ürünle ilgili düşüncelerime ürün göz makyajımı çok rahatlıkla çıkardı... Rimelimi özellikle çok rahatlıkla çıkardı ki benim göz makyaj temizleyicisinde aradığım en önemli özellik rimeli kolay çıkartması. Bu yüzden bu ürün şu anda benden geçer not aldı :) İndirim bitmeden yolum tekrar düşerse yedekleyebilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder