İzleyiciler

27 Nisan 2013 Cumartesi

Neutrogena Visibly Clear 2'si 1 arada temzileme jeli ve maske

 Bu yazımda size cilt bakımımda son zamanlarda kullanıp çok memnun kaldığım bir ürünü tanıtmak istiyorum. Neutrogena markasına nedense bir çoğumuz farklı bir güven duyuyoruz. Şahsen ben marketlerde satılan markalar içinde en fazla bu markaya güveniyorum. Bu yeni serisinden de maskesi ve sivilce jeline sahibim :) Jelin yorumlarını daha sonra sizlerle paylaşacağım. Maske ve temizleme jeli olarak kullanılan bu ürünü ise ben sadece maske olarak kullanıyorum. İçinde mentol barındırdığı için yüzünüzdeyken bir ferahlama yaşıyorsunuz.   Ben bu durumdan hiç şikayetçi değilim ve bu verdiği his çok hoşuma gidiyor. Ürünün vaadi cildi yağ ve kirden arındırmak ve sivilcelerin azalmasın sağlamak. Ben vaadlerini gerçekten gerçekleştirdiğini düşünüyorum. Hazır şu anda tanıtım fiyatlarına sahipken bir tane edinmenizi öneririm.
Ayrıca ürünün arkasında 5 dk bekletilmesini söylemişler. Ancak ben 7-8 dk bekletiyorum bu şekilde daha iyi olduğunu düşünüyorum. Karma cilde sahip olanların memnun kalacağı düşüncesindeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder