İzleyiciler

30 Nisan 2013 Salı

The Balm Down Boy allık

 indirim zamanı yaklaşırken Balm'ın ürünlerinden birini tanıtmak belki işinize yarar diye düşündüm .... Aslında bu ürün benim hayatımın ilk allığı oldu. Bu yüzden rengi bana çok uygun bir renk değil ama genel olarak balm ın allıklarnın hepsinin mükemmel olduğunu düşünüyorum Gerek renk vermesi olsun gerek içeriği olsun çok çekici... Dış kaplarına ise artık bir şey söylenemez bile :)
 Bu ürün tam olarak bebek pembesi denilebilecek bir renk... Çok fazla sürerseniz benim gibi acemiyken rezil olabilirsiniz dikkat etmek lazım :)

Ürünün içinde kullanışlı bir aynası da bulunmakta buda gün içerisinde tazelemek için gayet pratik oluyor :)
Ben bu ürünü nedense hayatım boyunca bitirebileceğimi düşünmüyorum Çünkü kullanırken fırçayı sadece dokundurmam yeterli oluyor benim için :)
Şimdi ise bileğimdeki swatchlarına bir bakalım 


Aslında ilk bakıldığında süper bir renk olduğunu düşündürtüyor :) Ama bu allıkla ilgili en önemli uyarım benim gibi süt beyaz tenli iseniz çok az kullanmanız gerekmektedir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder