İzleyiciler

30 Nisan 2013 Salı

L'oreal Super Liner perfect slim eyeliner pen

 Eyeliner çekmek maharet ister :) Gerçekten de zor bir iş allahtan bu kalem şeklinde olan eyelinerlar var yoksa işimiz baya bi zor olacakmış ...L'orealin bu eyeliner ını maskara ile birlikte set halinde almıştım ve aldığım günden beri gönlümde taht kurdu. Çok ama çok memnunum rengi simsiyah ve sürmesi çok kolay kalemin ucu çok ince olduğu için istediğiniz şekilde kuyruk yapabilme imkanınızda var ...Hatta ben bazen zorlandığım zamanlarda kalem gibi de kullandım ve ucu bozulmadı ...Neden yaptım bunu bilmiyorum ama bazen boşluklar kaldığı zaman doldurmak için bu yola başvuruyorum...
Ucu ise bu şekilde Bu ürünü bulursanız kesinlikle kaçırmayın diyorum. Fiyat hakkında bir bilgi veremeyeceğim çünkü set halinde almıştım.
Rengi ise bu şekilde..
Açıkcası ben çok memnunum ve gönül rahatlığıyla öneriyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder