İzleyiciler

13 Haziran 2013 Perşembe

Bitenler # 2


 Bitenler postu yapmak sanırım hepimizin en keyif aldığı yazı :)
 Sırayla ürünler hakkında yorumlarıma başlıyorum :)
1) Dove Yoğun Onarıcı Bakım Kremi : Bu kremi Ezgi ile hediyeleşme etkinliğimizde denemem için Ezgi yollamıştı. Bende normalde bu tarz saç kremlerine alerjim olduğu için kullanmıyordum. Ama hediye olarak geldiği için vücuduma değdirmeden kullandım. Küçük boy olduğu için onarıcı etkisi hakkında fikir sahibi değilim ama yumuşatması ve kokusu gayet hoştu.
2)Bioderma sebium foaming jel: Bu yüz yıkama jeli doktorum önermiş idi. Ancak bir türlü yıldızımız barışamadı kullandığım sürede yüzümde yeni sivilceler oluştu ve direk bıraktım daha sonra da içimden kullanmak gelmedi. Çünkü bırakınca cildim kendine geldi. Herkeste aynı etkiye sahip olmadığını bir çok blogdan biliyorum. Çok memnun kalanlarda var.
3) Bioderma sebium H2O:  Bu serinin makyaj temizleme ürününden ise aşırı memnunum bu ürün bitti hemen yenisi açıldı. Sanırım 4. kutumu kullanıyorum çok ama çok memnunum. Başka ir makyaj temizleyici arayışına gireceğimi hiç sanmıyorum.
4) Watsons collagen çift fazlı göz makyaj temizleyicisi: İyi bir ürün ama daha iyileri kesinlikle var indirim zamanında alınıp denenebilir bir ürün.
5) Doğadan tarçın portakallı poşet çay: Denemek için almıştım bayıldım :) Çok güzel tekrar alacağım.
6) Rival de Loop ruj: Daha önce yazısını da yazdığım bir ürün. Aslında bitmedi çöpe gitti. Rengini seviyordum ama uzun zamandır benleydi. Artık olmaması gerektiğini düşündüm.

Yorumlarınız benim için değerli :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder