İzleyiciler

10 Haziran 2013 Pazartesi

Rimmel London Apocalips ( 500 luna )

 Herkese günaydın :) arkadaşlar öncelikle yazılarımdaki hatalardan dolayı özür diliyorum bilgisayarımdaki sorundan dolayı bir süredir telefondan post yazmak zorunda kalıyorum ama kısa sürede bu problemi çözeceğim...
 Bugün size alırken tereddüt ettiğim ama bu tonlarda bir ruja ihtiyacım olmasından dolayı aldığım ilk aldığımda rengini sevmediğim ama şu an çok sevdiğim luna dan bahsedeceğim...
 Bu rujları bir çok blogda gördük hatta bende celestial rengini daha önce tanıttım. Yapısını hepimiz çok seviyoruz. Ancak bu rujları fırçaya çok almamaya dikkat etmek gerekiyor yoksa dudakta kalıp gibi kalıyor.. Zaten nemlendirme gibi bir özelliği olmadığı için kesinlikle lip balmla kullanımını öneriyorum... Gelelim rengine




Farklı ışıklarda kolumda ve dudağımda duruşu ise bu şekilde ... Ben çok sevdim ya siz ? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder