İzleyiciler

13 Haziran 2013 Perşembe

Rimmel Scandaleyes Shadow Stick ( bulletproof beige )

 Size aldığım günden beri elimden düşmeyen bir üründen bahsedeceğim :) Rimmelin yeni çıkardığı bu farları son günlerde çok fazla görüyoruz. Özellikle de bu şampanya rengini. Ben de bu ürünü alalı baya bir zaman oldu. Ve aldığım günden beri sık sık günlük makyajım da kullandım. Ürünün bana göre en dikkat çeken özelliği kalıcılığı. Ürün sabahtan akşama kadar hiç bir şekilde çizgilenmiyor  ve dağılmıyor. Buna rağmen makyaj temilzeyicisi ile çıkarması da bir o kadar kolay hiç bir şekilde zorlamıyor. Kullanım kolaylığı var. Ben göz kapağıma sürdükten sonra dağıtıcı bir fırça yardımıyla düzeltiyorum. Ve sadece bu kalemi kullanarak ve eyeliner kullanarak makyajımı yapabiliyorum. Ayrıca kirpik diplerine de rahatlıkla kullanabiliyorsunuz. Diğer renklerine alırken baktım ama bana göre de en dikkat çekici rengi bulletproof beige. Gerçekten çok ama çok hoş bir renk. Fiyatı 12.99 tl olması lazım. Rimmelin son zamanlarda ürünlerini çok sevmeye başladım umarım böyle de gider. Renk swacthları ise farklı ışıklarda şu şekilde:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder