İzleyiciler

12 Haziran 2013 Çarşamba

Golden Rose Terracota stardust 105


Hepimize Günaydınlarr ... Umarım herkes için güzel bir gün olur... Kötü haberler almadığımız bir gün olur...

Bugün size tanıtacağım ürünü ben tam olarak tanımlayamadım :) Bronzer olarak yada allık olarak tanımlayamıyorum :) Çünkü bronzer olacak kadar koyu bir renk vermiyor. Allık olarak tek başına kullanılacak kadar da renk vermiyor... Aslında tam olarak özelliği parlatmak :) İçinde bolca sim var... Ben bu ürünü sevdim mi evet :) Çünkü ben çok belirgin duran allıkları zaten sevmiyorum bu ürün benim gibi iseniz allık olarak kullanılabilecek bir ürün yoksa gece makyajlarında aydınlatmak yanaklara daha canlı görüntüler katmak için hatta göz pınarlarını aydınlatmak için bile kullanılabilecek bir ürün... Işıltıları gerçekten güzel... Kalıcılık konusunda ise çok iyi olduğunu maalesef söyleyemeyeceğim tazelemeniz gerekiyor...

Bende nasıl durmuş ona bakalım...

Benim yanağımda duruşu ise bu şekilde gördüğünüz gibi çok hafif bir kahve turuncu arası bir renk verdi... Ben bir süredir günlük makyajım da bile kullanıyorum... Ama daha net ürünler arayanlar için uygun olacağını sanmıyorum... Ya da isteyenler varsa çok bol sürmeleri gerekicektir....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder