İzleyiciler

15 Haziran 2013 Cumartesi

Rimmel 3 in 1 sunshimmer bronzer

  Merhaba arkadaşlar :) bloğumun takipçilerinden bir arkadaş özellikle bu ürünün yazsını istemişti benden bende bir süredir kullanıyorum yorumlayabilmek için :) Geçen yıldan beri bu ürünü almak istiyordum ama bronzer kullanabilirmiyim hiç bilmiyordum bu sene ise sadece bronzer ürünlere yönelmiş durumdayım. Verdiği doğal görüntüler çok hoşuma gidiyor. Bu ürüne gelirsek ilk olarak renk tonları gerçekten çok güzel hazırlanış. Bendeki 001 numaralı ürün. Yapısı gerçekten çok yumuşak. Nasıl bir görüntü elde etmek istiyorsanız ona göre tarafında yoğun olarak kullanabilirsiniz. Ben koyu olan kısma daha yoğunluk veriyorum ve allık olarak çok rahat kullanıyorum. Işıltılı kısımlaını da yüze aydınlık vermek amaçlı kullanıyorum.
 Görüntü olarak da kendisini çok beğendim. Dış kapak tasarımı ve ürünün kendisi de çok hoş. Fİyatı 16 tl ancak bir alana bir bedava kampanyası da şu an mevcut.

Yüzümdeki duruşu ise şu şekilde;
 Kısacası ben ürüne bayıldım. Ve severek kullanıyorum verdiği görüntü de çok hoşuma gidiyor :) Umarım faydalı bir post olmuştur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder