İzleyiciler

30 Haziran 2013 Pazar

Pudralarım :)

 Herkese günaydın arkadaşlar :)
 Blog yazmak sanırım bir bağımlılık her ne kadar yazmayacağım desem de kendimi tutamıyorum :)

Bugün sizlere faydalı olacağını düşündüğüm bir yazı hazırladım. Ben tam bir pudra insanıyım pudra kullanmayı çok seviyorum belki de cildim karma olduğundan aslında ihtiyaç duyuyorum :) Kimisinin renk dengelemek kimisini sadece sabitlemek kimisini de kapatıcılığı artırmak amacı ile kullanıyorum :) Şu an elimde 5 adet pudra var bakalım bunlar nelermiş ?

  İlk olarak Deborah 30 la cipra pudra dan başlamak istiyorum :) Daha önce ayrıntılı yazısını hazırlamıştım blogda bulabilirsiniz. Bayadır da kullanıyorum kendisi biraz azaldı :) Bu pudrayı son zamanlarda gerçekten daha bir severek kullandım bana göre pudraların arasında en yüksek kapatıcılığa sahip olan pudram :) Cildimde problem olduğu zamanlarda bb krem le birlikte kullanıyorum ve gayet güzel görüntüler elde edebiliyorum :) Gözüm kapalı tavsiye ederim. Cildim aynı zamanda ürünlere koay tepki verebilen bir cilt bende bir probleme yol açmadı buda gayet güzel bir özellik benim için :)
 Bir diğer pudram ise Flormar'ın Wild serisindeki pudra bu bir koleksiyon ürünüydü hala bulabiliyorsunuz gerçi bazı mağazalarında .... Bu ürünü flormarın diğer pudralarından ayıran bana göre tek özelliği parabensiz olması... Normal sabitleme amaçlı kullanabileceğiniz güzel bir pudra... Ama beni kendisine aşık edebilecek çok fazla özelliği olduğunu söyleyemeyeceğim...
 Gelelim hepimizin aşık olduğu marka The Balm ın sexy mamsına :) Bu pudrayı kullanmaya yeni başladım :) Hepimizin bildiği gibi renksiz sadece sabitleme ve yağ dengeleme amaçlı kullanılabilecek bir pudra... Hiç bir kapatıcılığı olmadığının altını çizmek istiyorum... Ancak gerçekten mat bir görüntü ve yağlanmayı önlediğini söyleyebilirim :) Yine beklentilerinize uygunsa gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim :)
 Bir diğer pudram ise NYC markasının pudrası dünkü alışveriş postumda da görmüştünüz. Alırken pudradan çok fazla bir beklentim yoktu. Ayrıca bu markanın pudralarında şöyle bir gariplik vardı hemen hemen hepsi dört çeşit vardı :) Beyaz tenli bayanlara uygundu koyu tenliler için seçenek yoktu. Ayrıca şu hoşuma gitti ki sarı ve pembe alt tonlu olarak farklı pudraları bulunmakta. Pudra gayet kapatıcı özellikte ve yumuşak bir dokusu var dün tüm gün yüzümde durmasına rağmen bir bozulma yaşamadım ve cildimde bir probleme yol açmadı kapatıcı özelliği de gayet güzel yüzümde pul pul durmadı kısacası 6 tl lik fiyata göre çok çok iyi bir pudra. Ayrıca içinde aynası da bulunmakta.
 Son olarak ise Ezgi'ciğimin bana kutumda gönderdiği Catherine Arley Pudram bu pudranın benim için en büyük eksisi kokusu oldu :( Değişik beni rahatsız eden bir kokusu var... Sürdükten sonra bu koku kalmıyor ama kapağını açtığınızda bu kokuya maruz kalıyorsunuz. Genel olarak ortalama bir oudra yüzümde pul pul durmadı alerjik bir reaksiyona sebebiyet vermedi. Normal bir kaatıcılığa sahip:) Kutusuysa bana göre çok şık :)

Pudraların açık hallerini ise şu şekilde görelim :)


İçinde aynası bulunmayan trek pudram Deborah :) Çok şikayetçiyim bu durumdan :) Ayrıca içinden tek pudra pedi çıkmayan da Flormar :) Ben çok kullanmasam da bir çok kişi kullandığı için eksi bir özellik :(

Umarım faydalı olmuştur :) Herkese iyi günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder