İzleyiciler

12 Haziran 2013 Çarşamba

Eklips blender fondöten süngeri

Merhaba arkadaşlar sonunda bilgisayarıma kavuştum ve daha detaylı yazılar yazabileceğim :) İlk olarak dün istek alan bir yazı vardı onu paylaşacağım sizlerle. Aslında fondöten fırçası alıcaktım ama bu süngere de öncesinde şans vermek istedim. Genel olarak söyleyebileceğim güzel bir ürün oduğu...
 Peki ben nasıl kullandım. Kutusunda yazan şekilde bu sabah kullandım kendisini kutusunda ise şunlar yazıyordu
  Süngerin ilk olarak ıslatılması gerektiğini yazmışlar :) Bende ilk olarak küçücük olan bu sngeri ıslattım ve sünger baya bir ilk boyutuna göre şişti. Ben fondöten yerine bb krem uygulaması yapacağım için bb kremi elime biraz sıktım. Daha sonra sivri olmayan ucuyla uygulama yapmaya başladım. Daha sonra burun kenarlarına ve çene bölgesine uygulama yapmak için sivri olan tarafını kullandım. Uygulama kolaylığı açısından bana göre gayet yeterli hatta güzel bir ürün diyebilirim. Bb kremler zaten doğal bir görüntü oluştururken süngerle uygulama da hiç bir şey sürmemişim görüntüsü yaşadım ve gayet memnun kaldım,  nemli uyguladığım içinde gayet memnun kaldım.



 Süngerinde ıslatılmış hali ilk resimdeki gibi uygulama sonrasında ise bu şekilde... Benim süngerler konusundaki en büyük sıkıntım bu uygulamalar sonucunda kullandığımız krem ya da fondötenimizin çabuk bitecek olması :) Çünkü sünger ürünü emiyor :) Bu ürünün fiyatı 5.50 tl ve beş gün boyunca ikinciye yüzde 50 kampanyası var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder