İzleyiciler

17 Mayıs 2013 Cuma

Maybelline EyeStudio Lasting Drama Jel Eyeliner / Siyah

Merhaba arkadaşlar :) Bu yazımda size aldığım günden beri bayılarak kullandığımı ve elimin başka hiç bir eyelinerıma gitmediğini anlatacağım. Bu benim artık üretimi durdurulana kadar alacağım jel eyelinerım :) Benim ürünle ilgili tek sıkıntım fırçası :( Bir çok kişi fırçasından memnun ancak ben fırçasıyla pek anlaşamadım :( Bende Sevgili Ezgi bana gönderdiği fırça ile kullanıyorum ve çok başarılı uygulamalar yapabiliyorum :)

 Eyelinerın kalıcılığı çok güzel sabah yaptığım makyaj akşama kadar bozulmadan kalıyor. Benim için gayet yeterli :) Rengi ise simsiyah en sevdiğimden :) Ben indirim de 14 tl ye aldım Şu anki fiyatı 18 tl olması gerekiyor çünkü hala % 25 indirim devam ediyor.

Benim uygulamalarıma bakacak olursak ise şu şekilde



Ayrıca Essence 2in 1 volume maskara var gözlerimde :) Bu ürünü gerçekten çok beğendim ve jel eyeliner arayışında olan herkese tavsiye ediyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder