İzleyiciler

9 Mayıs 2013 Perşembe

Avon fırçalarım :)

 Elimde avonun 3 tane fırçası bulunmakta ve 3'ünden de gerçekten de memnunum.
İlk olarak far fırçasından bahsetmek gerekirse daha önce detaylı yorumumu da yazmıştım. Ben gayet başarılı buluyorum kendisini. Ki benim fikrim evde devamlı değişik far fırçalarının bulunmasından yana. Çünkü her gün makyaj yapan biri olarak fırçaların temiz olması benim için önemli. Hatta bu fırçadan bir tane daha sipariş ettim. Avonun bu serisindeki tüm fırçalarını da fırsat olursa denemek istiyorum.
 İkinci olarak size kabuki fırçadan bahsetmek istiyorum. Bu tarz fırçaları küçük olmasından ve makyaj çantalarında kolaylıkla taşınabilir olmasından dolayı çok seviyorum. Hem allık hemde pudra uygulamasına uygun. Bu fırçayı ilk aldığımda çok sert geldi ve yüzümü tahriş edeceğinden ciddi anlamda korktum ve çok fazla kıl döktü. Ancak bir süre kullandıktan sonra nasıl olduysa yumuşadı. Ve şu anda gayet rahat bir şekilde kullanıyorum. Hatta pudrayı biraz fazla sürmek istediğimde kesinlikle bu fırçayı kullanıyorum. Çünkü ürünü çok fazla miktarda alıyor ve uygulama kolaylığı sağlıyor. Bence şans verebilirsiniz.
 Ve son olarak allık fırçası . Şeklinde dolayı kesinlikle çok rahat allık uygulayabilmenizi sağlıyor. Kılları gayet yumuşak. Ve çok fazla allık almadığı için pigmentasyonu yüksek olan allıklar da daha çok tercih ettiğim bir fırça ve allığı dağıtması da bana göre gayet yeterli.
 Fırçalara çok fazla para vermek istemiyorsanız bence bu fırçalara şans verebilirsiniz :)

Yorumlarınız benim için çok değerli :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder