İzleyiciler

2 Mayıs 2013 Perşembe

Uygun Fiyatlı Far Fırçaları dosyası :)

Bu yazımda elimdeki far fırçalarının hepsini yorumlayacağım :) Açıkçası çok profosyonel fırçalara sahip değilim ama yakın zamanda edineceğim diye umuyorum. Ama şu anda uygun fiyatlı fırçalara bir göz atalım...
Şu an elimde uygun fiyatlı dört adet fırçam bulunuyor bunların içinde en sevdiğim olarak seçemedim çünkü dördünüde farklı amaçlarla kullanıyorum :) Tek tek tanıtımlarına geçersek ;

Watsons Far fırçası: Bu fırça ile göz kapağında temel olarak kullanacağım far sürüyorum yani katlanma bölgesine sürdğüm farı . Açıkçası bu konuda Avonun fırçasını daha iyi buluyorum. Ama uygun fiyatı ile şans verilebilir. Yada gün içerinde makyaj da düzeltmeler yapmak için makyaj çantasında yer verilebilir bir fırça.Fiyatı 4tl
Avon iki uçlu far fırçası: Bu fırçayda katlanma bölgesi için kullanıyorum ve benim için şu anda yeterli gelen bir fırça hatta arka tarafı ile de maybellinne color tatoo nun siyah rengi ile eyeliner çekebiliyorum ve gayet rahat oluyor öneririm :) Fiyatı sürekli indirimde olduğu için 3tl gibi :)

Essence Far fırçası: Bu fırçayı genelde karıştırıcı ve dağıtıcı olarak kullanıyorum çok fazla olumsuz yorum yapamayacağım bana göre gayet işlevsel. Ancak tek olumsuz yanı yıkarken kıl dökmesi diğer fırçalarda böyle bir sorunla karşılaşmadım. Fiyatı artmadıysa 5tl :)

Beauty Far fırçası: Bu fırçayı daha önce detaylı olarak yorumlamıştım. Genelde göz kapağımın rengini eşitlemek için ve aydınlatıcı sürmek için kullanıyorum:) Fiyatı 2 tl

Umarım yardımcı olabilmişimdir. Sizinde uygun fiyatlı kullandığınız far fırçaları varsa yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder