İzleyiciler

4 Mayıs 2013 Cumartesi

The Balm Balm Jovi palet

 Günaydın arkadaşlar :) Bugün güne renkli renkli başlıyorum :) Öncelikle bu paleti her yerde gördüğümüz için size renklerini tanıtmıyorum :)

Gördüğünüz gibi insanı beni al beni al diye çeken bir palet :)
Tabi ki ben bu ürünü 8 Mart dünya kadınlar günü indiriminde edinmiştim :) O yüzden ürünlerim biraz azaldı :) Farlarının hepsi kullanılacak mükemmel renklere sahip ben bu rengi kullanmam diyeceğiniz tek bir renk bile yok :) Allık zaten her ten rengine uyan bir renk ... Aydınlatıcı zaten mükemmel ben bazen far olarak ta kullanıyorum :) Büyük boyunu da en kısa sürede almak istiyorum :)
Gelelim rujlarına :) Ben kırmızı ruju kendime yakıştıramıyorum bir türlü ayrıca çok fazla nude tonları da. Ve bu palette bu iki renk ruj var :) Ama ben ikisini de rahatlıkla kullanıyorum hatta iki ruju karıştırarak da güzel bir pembe ruj elde edebilirsiniz :)
Bu paleti ben indirimle 20 tl gibi bir fiyata aldım :) Bazen üzerinde ek bir indirim olduğunda daha ucuza alabiliyorsunuz :) Bu anneler günü indiriminde listenize kesinlikle ekleyin derim :)

Herkese güzel hafta sonları diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder