İzleyiciler

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Flormar Wild Collection Compact Powder CW 31

 Gelelim bu seriden sahip olduğum son ürün olan pudrasına :) Hep söylediğim gibi çok açık tenliyim ve bu yüzden her serinin hemen hemen en açık renklerini kullanıyorum :)  Bu pudrayı almadan önce denediğimde çok hoşuma gitmişti çok yumuşak olduğunu düşünmüştüm. Ama yüzümde pek öyle durmadı aslında pul pul da durmadı... Ama ne sevdim ne de sevmedim... Çok arada kaldığım bir ürün oldu ... Dış görünüş ve şekil olarak allıkla aynı dizayna ve dış kaba sahip... Şimdi görsellerine bakalım...

 Ürünü bir süredir kullandığım için üzerindeki deseni bozuldu :) Kapatıcı özelliği de bu pudranın çok fazla yok.. Nedense bu üründen bir daha olsa almam sanırım.. Ki zaten devamı da yok...

Ürün 10 gram bi süre idre edebilecek bir ürün ... Ama ben kısa zamanda The Balm'ın Sexy Mama pudrasını alıp denemek istiyorum :) Sizin Pudra önerileriniz nedir ? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder