İzleyiciler

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Bitenler #1

Merhaba arkadaşlar :) İlk bitenler postumla karşınızdayım :) Ve ürün bitirdiğim için çok mutluyum :)

1) Down Under Argan yağlı sıvı saç kremi : Daha önce bu saç kremiyle ilgili detaylı yorum yapmıştım. Gayet memnunum. Şu an başka bir markanın sıvı saç kremini kullanıyorum ama bitince bunu tekrar alacağım.
2) Watsons Al bella el kremi : Bu el kremini genelde kokusu için kullanıyordum. Pek fazla yuuşaklık verdiğini söyleyemem. Daha çok anlık yumuşaklık veriyordu. Kokusuda bana göre çok kalıcı değildi. Başka el kremleri deneyeceğim.
3) Volume million Lashes extra black maskara: Baya bir süredir benimleydi. Fırçasından çok memnundum. Aslında rimel bitmedi ama kokusu yüzünden atmak zorundayım. Bir indirim sırasında kesinlikle tekrar alacağım tabi elimdeki rimeller biterse :)
4) Rimmel stay matte pudra: Bu pudradan daha önce detaylı olarak bahsetmişim. Baya bir süredir kullanıyordum ve memnundum. Ancak elimdeki pudralar bittiğinde tekrar alacağım ürünlerden. Son kısmını da bloglarda gördüğüm far bazı yapımı için kullandım. Başka bir yazımda size ondan bahsedeceğim.
5) Davidoff cool Water parfüm:  Genel olarak şekerli bir kokuya sahip. Çok kalıcı olduğunu söyleyemem. Sevgilim tarafından hediye olarak geldi. O yüzden de seve seve kullandım :)

Ürünlerle ilgili herhangi bir sorunuz olursa yorum bırakabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder