İzleyiciler

30 Mayıs 2013 Perşembe

Pure beauty Bulgarian Rose BB Cream


 Herkese Merhabalar :) Uzun zamandır Watsons larda bu bb creami arıyordum ama bir sredir getirmiyorlardı sağolsunlar. En son gittiğimde çalışanlarsa bu kremin yaşıma uygun olmadığını söylediler ve hayal kırıklığı ile evime döndüm. Ama sonra bloglarda arkadaşlarımın yorumlarıyla böyle bir durum olmadığını öğrenip gidip aldım :) Ve bir süredir kullanıyorum. Gerçekten övüldüğü kadar varmış. Ben fondöten kullanmayı seven bir insanım ancak bu bb kremden sonra fondöten kullanırmıyım bilmiyorum :) Çünkü her özelliği benim için mükemmel. Kapatıcılık kesinlikle çok yeterli. 42 spf güneş koruması içeriyor. Yeterince kalıcı ve parlama yapmıyor. Ek özellikleri ise kutu üzerinde şu şekilde belirtilmiş...
 Herhangi bir cilt problemine yol açmadı ki benim cildim çok hassas. Bir çok markada yaşadığım sorun genelde bb kremlerin en açık tonunun bana koyu gelmesi oluyordu ve pudra ile bu renk tonunu ayarlamak zorunda kalıyordum. Ancak bu krem ise tenime çok uyumlu. Fakat esmer bayanlar için uygun olduğunu düşünmüyorum çok açık bir renk olarak kalacaktır. Kapatıcılığını ise bileğimde göstermek istedim.



 Cildiniz gerçekten mükemmel görünüyor. Elim aldığım günden beri ne başka bir bb kreme nede fondötene gidiyor. İyi ki Watsons çalışanlarnı dinlemeyip almışım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder