İzleyiciler

13 Mayıs 2013 Pazartesi

L'oreal volume million excess mi extra black mi ?

 Merhaba arkadaşlar size bugün iki tane performansını beğendiğim ve bir ço kişininde beğendiği maskaralardan bahsedeceğim ... İkisinden hangisi diye sorarsanız kesinlikle Extra black derim ben :) Çünkü excees maskara ondan daha iyi olur diye beklerken istediğim kıvrık ve hacimli kirpikleri bana sunmadı. İşin en kötü tarafı ise siyah olanın ömrü zaten bitti 1 senedir benimle çöpe gitmeyi bekliyor ve iğrenç bir kokusu var. Ancak excees benimle mart ayından beri birlikte olmasına rağmen aynı iğrenç koku şu an onda da var resmen maskaranın kapağını açmaya korkuyorum ekşimsi bir koku kötülüğünü tarif bile edemiyorum sanırım onu da atacağım... Loreal nedense ömrü bitmiş maskaraları kofle ürün olarak bize satmayı m deniyor bilemiyorum :( Ama şu an kendimi çok mağdur hissediyorum... fırçalarına gelirsek eğer;

Fırçaları ise bu şekilde ama şu an bu iki maskarayı da görmek kapaklarını açmak bile istemiyorum...

Bu konuda sizden özellikle yorum bekliyorum arkadaşlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder