İzleyiciler

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Flormar Wild Collection Compact Blush-on CW92

Şimdi ki konuğumuz benim devamlı kullandığım allığım :) Bu allığın rengi o kadar doğal ışıltısı o kadar güzel ki hafif kullanarak günlük makyajınız da biraz daha yoğun ve aydınlatıcı ile kullandığınızda gece makyajlarınız da rahatlıkla kullanabileceğiniz bir allık.. Hemen hemen her makyaja uydurabileceğiniz bir allık ... Esmer bayanlarda belki çok belli olmayabilir ama beyaz tenli bayanlarda çok hoş durduğunu düşünüyorum.. Bu kadar anlattım rengine bir bakalım :)
 Gördüğünüz gibi çok hoş bir renge sahip ... Aynı zamanda içerisinde aynası da bulunmakta... Yalnız ben ambalaj kalitesi konusunda hiç memnun değilim Çünkü kapakları birbirinden kolaylıkla ayrılabiliyor ...
Ürün 9 gram :) Ben çok uzun bir süre benimle birlikte olacağını düşünüyorum :) Ayrıca bu seri paraben içermiyor buda çok önemli :)
 Ayrıca ürünler stoklarda tükenen kadar bu seri şu anda Flormar da % 50 indirimli bulabilirseniz bu allığı kesinlikle edinin diyorum :) Ben 10 tl gibi bir fiyata sahip oldum kendisine :)
Duruşu da bu şekilde :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder