İzleyiciler

26 Mayıs 2013 Pazar

Maybelline Dream Matte Mousse 020 cameo

 Herkese Günaydınnn :) Hazır fırsat bulmuşken size  çok sevdiğim bir üründen daha bahsetmek istedim :) Bu fondöteni yine anneler günü indiriminden almıştım. O günden beri bb krem kullanmadığım zamanlarda sıklıkla bu köpük fondöteni kullandım. Bu benim sahip olduğum ikinci köpük fondötenim daha önce essence in köpük fondötenini kullandım ancak renk konusunda sıkıntılar yaşadım. Ancak Maybelline'in bu fondöteni benim için mükemmel diyebileceğim bir ürün oldu. Cildimde kusma yada hiç bir tepki yapmadı. mükemmel bir kapatıcılık sağladı. Rengi koyu mu gelir acaba diye düşünürken çok güzel uyum sağladı hiç kavanozda durduğu gibi durmuyor :) Kalıcılığı ise gün boyu devam ediyor. Mat mı evet bana göre gayet mat :) Ayrıca ben pudra ile sabitlediğim içinde gün oyu sorun yaşamamış olabilirim. Ancak bana göre pudra ile bütün fondötenleri karma ve yağlı bir cildiniz varsa sabitlemelisiniz :)

Rengi ise flaşh lı ve flaşhsız olarak bu şekilde :) Fiyatı indirimsiz 32 lira civarında olması lazım. Likit fondötenler kadar uzun süre kullanılacağını düşünmüyorum. Bu yüzden indirimde filan yakalarsanız kesinlikle kaçırmayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder