İzleyiciler

17 Mayıs 2013 Cuma

Flormar long&Wearing L07 ruj

Merhaba arkadaşlar :) Yine bir ruj postuyla karşınızdayım :) Haftalık makyaj malzemelerim de gördüğünüz flormarın uzun süre kalıcı ruju :)  Bu rujun gerçekten uzun süre kalıcı olduğunu söylemek istiyorum öncelikle çok fazla bir şey yiyip içmediğimiz sürece günde bir kere tazelemeyle tüm günü geçirebilirsiniz hatta bazen tazeleme ihtiyacı bile duymayabilirsiniz. Rengi ise gayet dikkat çekici bir pembe ben pembenin her tonunu kullanmayı çok sevdiğim için sürekli makyajım da kullanıyorum :) Ben kendisini 9.75 tl ye almıştım :) Ama flormar mağazalarında yanlış hatırlamıyorsam 14 tl . Bu fiyata değer mi derseniz bence kalıcılığı yüksek olduğu için renk seçenekleri de çok güzel olduğu için bu fiyatı çok çok iyi bir ürün :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder