İzleyiciler

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Flormar P311 Lıpstick ve Essence 07 Cute Pink

 Evet bugün sizin için çok sevdiğim ve bitirmek üzere olduğum rujumu ve çok sevdiğim hemen hemen tüm pembe rujlarımla kullanabildiğim hatta parlatıcı ve lip balmlarla ruj gibi kullanabildiğim dudak kalemimden bahsedeceğim :)

 Essence'in 07 Cute Pink isimli bu kalemin sürümü çok yumuşak fiyatı da 3-4 tl arası. Kesinlikle Essence'in bu kalemlerinden uygun bir rengini almanızı öneriyorum.
 Gelelim Flormar'ın Pretty serisindeki rujuna. Bu rujun rengi soğuk bir pembe günlük kullanıma uygun bir renk. Bu rujların bana göre ne nemlendirme ne de kurutuma gibi kötü bir özelliği yok. Ben severek kullanıyorum. Fiyatı Flormar mağazalarında 10.50 tl ben geçen yıl 3.95 gibi bir fiyata almıştım. Şimdi ise dudakta nasıl duruyor ona bakalım.

Burada ışık çok iyi değil kapalı bir mekan.

Burada ise gün ışığındaki görüntüsü.

Acemice fotoğrafladım umarım beğenirsiniz. :) Yorumlarınız benim için önemli :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder