İzleyiciler

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Deborah black&long maskara ve Rimmel glam eyes eyeliner ikilisi

 Son zamanlarda indirimden ne aldıysam denediğim hepsini çok sevdim :) Umarım hepsinden de aynı sonucu alırım :) Şimdi ise son zamanlarda kullanıp çok sevdiğim bir ikili var ... İlk olarak eyeliner dan bahsetmek istiyorum bu eyeliner çok ince bir aplikatöre sahip ve çok ince eyeliner çekmeyi sağlıyor. Ancak eyeliner çekmek konusunda biraz elinizin alışkın olması lazım yoksa çok zorluk yaşanabilir. Bende çok iyi yapamadığım için hala alışma dönemindeyim :) Ancak ilk sürdüğünüzde kirpik dipleriniz biraz yanabilir. Birçok kişide de aynı durum ortaya çıkmış bunun sebebi içeriğinden dolayı olabilir. Ama ben genel olarak çok memnun kaldım 7.25 tl ye aldım kendisini ama % 44 indirim vardı.
 Diğer konuk ise Deborahın bu waterproof rimeli. Bu rimel kesinlikle kirpiklerinizi kıvırmıyor. Ancak çok güzel bir şekilde uzatıyor. Çift bazlı bir göz makyaj temizleyicisiyle rahatlıklar çıkarabilirsiniz. Kirpiklerinizin uzamasını istiyorsanız bu rimeli şiddetle tavsiye ediyorum. Ben 15 tl gibi bir fiyata aldım Watsons2tan bu rimelde de % 44 indirim vardı. Şimdi ikisininde fırçalarına bir bakalım daha sonrada ikisini bir arada gözmde duruşlarına bakalım.


 Benim kirpiklerim kesinlikle bu kadar uzun değiller :)

Bu şekilde ince bir eyeliner ve kirpiklerinizi uzatacak bir maskara arıyorsanız ikisini de gönül rahatlığıyla önerebilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder