İzleyiciler

29 Mayıs 2013 Çarşamba

Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi ( Manolya Çiçeği Özlü )

 Bir süredir Migros indiriminden aldığım bu güzel makyaj temizleyicisiyle aşk yaşıyorum :) Şimdiye kadr bir çok markadan göz makyaj temizleyicisi kullandım ancak şimdiye kadar en çok memnun kaldığım göz makyaj temzileyicisi ise Nivea nın bu ürün oldu. Ben en çok rimeli çıkarmakta zorlanıyorum akşam makyajımı temizleyip yattıktan sonra yada banyodan sonra göz altlarıma hep rimelimi akmış olarak buluyorum ve beni deli ediyor bu. Ancak bu temizleyiciden sonra bu sorunum kesinlikle ortadan kalktı. Gözlerim çok hassastır. Ancak bu temzileyiciyi kullandıktan sonra gözlerimde herhangi bir yanma sorunu oluşmadı. Göz altlarımda da herhangi bir yağlanma yapmadı. Genel olarak çok memnun kaldım ve öneriyorum. Fiyatı konusunda net bir şey söyleyemeyeceğim çünkü her yerde çok farklı fiyatlara satılırken gördüm. Ama genel olrak 12-13 tl civarında bir fiyatı var.
 Ürünün miktarı bana biraz az geldi. Şişesinde çok fazla gibi duruyor ama kullandıkça çok çabuk biteceğini anlıyorsunuz. Bu fotoğrafları 3 gün önce çekmiştim. 3 günde bile baya azaldığını görebiliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder