İzleyiciler

3 Mayıs 2013 Cuma

Burt's Bees Lip Balm

 Herkese Merhaba :) Bir kaç gündür hızlı postlar giriyordum ama bugün evde olamamam dolayısıyla yazamadım :(
 Ama hemen başlıyorum :) Size şimdiye kadar kullandığım en güzel lip balm dan bahsedeceğim :) Bu üründe bana hediye olarak geldi ve iyi kide gelmiş :) Sürdüğün zaman dudağınız hemen balm la etkileşime girerek hafif karıncalanma hissiyle güzel bir yumuşaklık alıyor :) Nedense kokusu en başta beni rahatsız etmişti ama şimdilerde o kadar da rahatsız etmiyor. Ancak şu bir gerçek ki çok etkili :) Bundan sonrası için hayatımda vazgeçemeyeceğim bir ürün oldu diyebilirim :) Watsonslar da 12 liraya gördüm ben en son ama bana yurt dışına giden bir tanıdığım getirdi o yüzden tam fiyatını bilmiyorum. Ayrıca bu lip balmı rujun altına da kullanmanızı tavsiye ederim :)  Ben yatmadan öncede kullanıyorum ve sabah dudaklarım gözüme daha güzel görünüyor :)
 Rengi ise bendekinin kırmızı ancak renk verme özelliği hiç yok. Rujunuzu rengini de değiştirmiyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder