İzleyiciler

24 Mayıs 2013 Cuma

Mezuniyet için ayakkabı alışverişim :)

 Ne renk ne şekil olursa olsun bir bayan bütün ayakkabıları sever :) Bende hazır kozmetik alışverişi yapmayacağım demişken kendimi mezuniyet bahanesi adı altında ayakkabı alışverişine adamış buldum :) Hala da aklımda başka bir ayakkabı var :) Pembe ve siyah olan ayakkabılar Deichman dan diğeri ise kotondan alındı. Ancak kotonun eski sezonun satıldığı bir yerden :)

 Bende de sezonun modası neon renk ayakkabılardan olmassa olmazdı :) 25 tl 'ye sahip oldum çok mutluyum :) Ayrıca ayakkabı çok rahat söylemeden geçemeyeceğim.

 Bu bebekler benim mezuniyet için şu anda gözdem oldular :) Fotoğrafta göründüğünden çok daha şık bence :) 50 tl ye sahip oldum kendisine :)

 İlk gördüğümde kadife olmasına bayıldım :) Sadece benim olması için alınmış bir ayakkabı oldu kendisi çünkü giyemiyorum çok rahatsız edici. 40 tl ye sahip oldum :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder