İzleyiciler

21 Mayıs 2013 Salı

Flormar Deluxe Cashmere Lipstick Stylo DC 23

 Merhaba arkadaşlar :) Size haftalık makyaj malzemelerimden ilk olarak flormarın cashmere serisinden elimde bulunan dc 23 rujundan bahsedeceğim. Bu rujun ilk olarak dış görünüşüne vuruldum :) Pembe tonlarından bir renk alacaktım ama bir farklılık yapmak istedim ve daha kırmızı bir tona sahip olan bu rujunu aldım :) Sürekli kullandığım bir ruj değil ama ben kendisini çok seviyorum :)
 Resimde rengi her ne kadar pembe tonlarında çıkmış olsada kırmızı bir renge sahip . Kendisi mat bir ruj. Bu yüzden de dudaklarınızda hata olmaması lazım. Fiyatı 18 tl civarında idi.

 İlk olan resim aydınlık bir ortamda alttaki resim ise loş ortamda çekildi. Bu kadar ton farklılığına bende çok şaşırdığım için sizinle paylaşmak istedim. Ama ben sürdüğüm zaman bana pembeden çok kırmızı bir tona sahip geliyor. Yani alttaki resim bana göre rujun gerçek tonu :)

Bu rujlardan önerebileceğiniz renkler varsa merakla bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder