İzleyiciler

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Garnier Pure Active Sivilce Karşıtı Roll-on

 Size çok sevdiğim bir kapatıcıdan bahsetmek istiyorum :) Bu ürünün genel olarak seveni de çok fazla zaten
 Ancak ben sivilceleri kuruttuğunu nedense hiç gözlemleyemedim ürün yaklaşık 6 aydır benimle birlikte ve bitmek üzere ... En kısa zamanda tekrar alacağım... Çünkü kapatıcılığından çok memnunum... Ürünün bileğimdeki kapatıcılığına bakalım
Ayrıca ürünün 2 farklı renk seçeneği mevcut Bendeki rengi açık tonu aslında bende biraz koyu kalıyor ama ben zaten ya bb kremin altına yada fondotenimin altına uyguluyorum o yüzden rengi konusunda sıkıntı yaşamıyorum. Ürünün dağıtılmamış hali bu şekilde...


Yedirilmiş halide bu şekilde gördüğünüz gibi baya kapatıcı bir ürün gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum :) Fiyatı 13-15 tl arası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder