İzleyiciler

18 Mayıs 2013 Cumartesi

Deborah Milano 30 La Cipria pudra

 Merhaba arkadaşlar  :) Yine haftalık makyaj malzemelerim de gördüğünüz bir ürünü tantacağım sizlerle :) Sanırım son anneler günü alışverişimde ben baya bir şanslıydım. Çünkü şimdiye kadar alışverişte alıp deneyip memnun kalmadığım bir ürünüm olmadı. Umarım denemeye devam ettiğimde de beğenmediğim ürünüm olmaz. Şimdi gelelim bu pudraya . Bu pudranın renkleri sayılara göre en düşük sayı en açık renk diye bir kaide yok. Kesinlikle ürün testerlarına bakarak almalısınız. Ve her stant ta bütün renkleri maalesef ki bulunmuyor. Ben Watsons'ta deneyerek kendime uygun olan 30 numarayı tercih ettim ve kesinlikle cildimle çok güzel uyum sağladı. Kpatılığını çok fazla test edemedim çünkü genelde fondötenimi sabitlemesi ve parlamayı önlemesi için kullandım ama çok yoğun bir kapatıcılık vermediğini görebiliyorum. Ancak benim beklentilerimi çok güzel bir şekilde karşıladı.

 Pudrayı açtığımız zaman içinden bir adet ponponu çıkıyor ama ben genelde pudrayı ponponla değil fırçayla uygulamayı tercih ediyorum. Bu üründe bana göre en önemli eksik ambalajı. İlk baktığınızda güzel görünüyor ve beklenti olarak içinde en azından bir ayna yada ponponun bir alt bölmede olacağı beklentisi içine giriyorsunuz. Ancak dizayn olarak gayet basit aynası ve alt bölmesi maalesef ki yok. Fiyatına dün baktığımda Watsons'ta 20.50 tl idi. Bu fiyattan alırmıyım sanmıyorum ama indirim zamanı yine denk gelirsem alabileceğim bir ürün.

 Ve son olarak ürün 13g ve 2 yıl kullanma süresi var :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder