İzleyiciler

9 Mayıs 2013 Perşembe

Rimmel London 020 Pink Rose allık

Evet yeni aldığım ürünleri yorumlamaya bu minik ve şirin rengine bayıldığım ve 4 lira gibi bir fiyata aldığım bu allıktan başlıyorum. Açıkçası allık konusunda küçük olması nedense benim için daha iyi bir seçenek çünkü allık denen ürün nedense bitmek bilmiyor :) hatta ben bazı allıkların ömrümün sonuna kadar benimle kalacağını düşünüyorum :) bu allığın rengi çok doğal. Çok pigmentli bir yapısı yok bu yüzden de fazla mı uyguladım derdi çok yaşanmıyor bu bile sevmeme yeter :) Ve allığın içindeki ışıltılar da o kadar güzel ki başka bir uygulamaya gerek kalmadan kullanabilirsiniz :) Açıkcası gerek fiyatı gerek performansı açısından bayıldım standlarda görürseniz sakın kaçırmayın :) Yüzümdeki duruşunu ise şu şekilde görebilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder