İzleyiciler

24 Mayıs 2013 Cuma

Nivea pure&natural action Yasemin Çiçeği Deodarant

  Geçenlerde alışverişlerimden birinde aldığımdan beri her gün güvenle kullandığım ve acaba zararı olur mu diye düşünmediğim ve kokusunu çok sevdiğim bir deodaranttan bahsedeceğim :) Ki ilk cümlemde yeterince özelliklerini saymış bulundum. Nivea nın bu serisinin içinde Aliminyum bulunmamakta. Ayrıca bildiğim kadarıyla bu serinin toniği kremleri de bulunmakta onlarıda denemek istiyorum kesinlikle. Bu deodarant 24 saat koruma sağlayacağını vaad ediyor ki ben gün içinde yenileme ihtiyacı duymuyorum. 24 saat olmasada gün içinde yeterli geliyor. Bittikçe tekrar tekrar alacağım :) Fiyat olrak ben biraz bu konularda araştırma yaparak aldığım için 5.75 e aldım. normalde fiyatı daha pahalı ama çok ta fark etmiyor sanırım. Gönül rahatlığıyla önerebileceğim bir ürün :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder