İzleyiciler

18 Mayıs 2013 Cumartesi

Schwarzkopf Palette saç boyası 5.5 ışıltılı çikolata

 Merhaba arkadaşlar :)  Saç boyama işinin ne kadar zulüm bir iş olduğunu benim gibi devamlı saç boyamak zorunda olanlar iyi bilir. Bir de o an aradığınız markayı bulamadıysanız ve başka marka almanız lazımsa biraz şansınızın yaver gitmesi lazım sanırım. Dün boya almak için market gittim. Bir senedir Garnier'in kaşmir kahve rengine boyuyorum saçlarımı ve genel olarak Garnier'in boyalarından memnundum ki benim boyadan beklentim renkten çok saçlarımı dökmemesi çünkü boyadan dolayı ( loreal ve koleston) saçlarımın dökülmesiyle çok fazla uğraştım. Dün Garnier'in boyasını markette bulamayınca Palette'nin boyalarını almam gerekti. Almadan önce internetten çok araştırma şansım olmadı hemen telefondan baktım bazı kişiler saçlarını çok sertleştirdiğini bazı kişilerde çok memnun olduğunu yazmış. Kararsızlık içinde kaldım ama sonra rengi hoşuma gittiği için dayanmayıp aldım.
 Peki sonuç ne oldu? Saçlarımı bugün boyadım renk kutudaki gibi olmadı öncelikle saçlarımın rengi koyu olduğu için renginde önceki boyam ile çok fark olmadı dip boyası yapıp saçım biraz daha parlak bir renge kavuştu. Ancak saçlarımda sertleşme olmasını beklerken öyle bir sorunla karşılaşmadım ve şu an kutudan çıkan kremide kullanmış olmamla gayet yumuşaklar bir sorun olmadı :) Eğer sizde benim gibi boya arayışındaysanız bugünkü deneyimimden sonra tavsiye ediyorum. Renk konusunda çok tatmin etmeyebilir ama garip garip renklerde ortaya çıkarmayacaktır. Ben tek kutuyu 6.5 tl ye aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder