İzleyiciler

9 Mayıs 2013 Perşembe

Watsons indiriminden payıma düşenler :)

 Günaydın arkadaşlar :) Benim bu indirimdeki alışverişim biraz garip oldu. Aslında alınacaklar listemde burada gördüklerinizden bir tek rimmellin allığı vardı. Ancak mağazaya girip te kendimi kaybedince sonuç bu oldu. Zamanla ürünleri deneyip yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.Aldıklarıma gelirsek ; Bu arada fiyatlarını blmiyorum sadece toplamda ödediğim para 105 tl oldu bunu biliyorum Çünkü indirim biraz garipti. Her üründe eşit indirim yoktu. Keşke Gratis indirimini bekleseydim dedim açıkçası bugün öğrenince.

  • Deborah long lasting black waterproof maskara
  • Deborah pudra ( İki ürün alımına makyaj çantası hediye idi)
  • Maybellinne Dream mousse köpük allık
  • Maybellinne Dream mousse fondöten
  • Rimmel allık
  • Pastel ruj
  • Maybellinne jel eyelliner
  • Rimmel eyeliner                     
 Pazar günü Gratise de bir uğramayı düşünüyorum. Herkese iyi alışverişler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder