İzleyiciler

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Rimmel London Apocalips - Celestial

 Merhaba arkadaşlar :) Şimdi size çok sevdiğim bir üründen bahsedeceğim :) Bu ürünün ilk aldığımda bana kullanması çok geldi. Meğersem fırçaya çok fazla ürün alıp kat kat uygulama yapmaya çalışıyormuşum. Bu ürünü kullanırken fırçaya çok az ürün alıp dudağa yaydığımızda sonuç harika oluyor :) Yapısı normal rujlar gibi ağır değil. Gloss gibi yapış yapış asla değil. Çok harika bir rün. Nemlendirme gibi özellikleri yok ama dudağıda asla kurutmuyor. Hataları asla belli etmiyor. Yeni olarak luna renginide aldım ancak hala kullanamadım. Ama celestial rengine bayılıyorum umarım luna rengiyle de benzer güzellikler yaşarız :) Dudağımdaki duruşu ise şu şekilde...

 Hep aynı tonlarda rujlar kullanıyorum farkındayım ama bu rengi çok seviyorum :)

Fiyatı ise bu ay boyunca 9.99 tl Her bayanın bu farklı rujdan elinde bir tane olması gerektiği düşüncesindeyim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder