İzleyiciler

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Flormar Wild Collection Lipstick CW 22 ve CW 24

Şimdiki konuklarımız yine flormarın şu an indirimde olan serisinden iki adet ruj :)

Sırasıyla rujların kodları CW22 VE CW24
Bu rujların yapıları çok yumuşak ve sürümü çok rahat renklerine ise zaten kötü bir yorum yapamıyorum benim devamlı kullandığım tonlar :) Ayrıca bu serinin kırmızı rujuna da bayılan çok fazla kişi var isteyen olursa kırmızısına da blog da yer verebilirim :)
Bu rujlarda ki bana göre en büyük sıkıntı kalıcılıklarının zayıf olması... Sürdükten sonra kesinlikle makyaj çantanızda yer edinmeliler çünkü tazeleme ihtiyacı hissediceksiniz. Eğer bu tonlarda rujları seviyorsanız edinmelisiniz diyorum. Koyu renk olan ruj biraz mürdüm rengine yakın bir ton tam tarif edemiyorum ama hafif göz makyajıyla güzel uyum sağlıyabilecek bir ton... Şimdi ise flashlı ve flashsız renklerine bakalım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder