İzleyiciler

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Pastel Magic Touch Coverstick&Highlighter ( Kapatıcı / Aydınlatıcı)

 Herkese Merhaba :) Size bugün ilk olarak gördüğüm zaman çok şirin bulduğum indirimden dolayıda şans verdiğim bir kapatıcı ve aydınlatıcı dan bahsedeceğim :) Aydınlatıcı kısmını çok işlevsel bulmadım elimde baktığımdan daha çok beyaz simlerden oluştuğunu gördüm sarı olsa sanki daha rahat kullanılabilirdi ama göz pınarlarında kullanmaya uygun olduğunu düşünüyorum. Kapatıcı kısmına geldiğimizde ise kapatıcılığı gayet iyi yüzümde kapatmak istediğim bir bölge var ve denediğim zaman çok iyi kapattı üstüne fondöten kullanmadan bile rahatlıkla çıkabilirim. İçinde aynı zamanda minik bir aynası da var. Ve ürünü tek parça olduğu ve içinde bu kadar ürün barındırdığı için çok işlevsel buldum. Bu ürüne şans verdiğim için çok mutluyum. Pastelin yeni ürünlerinden başkalarına da şans vermek istiyorum. Eğer fırsatınız olursa sizde bir bakın bu ürüne diyorum. Fiyatı 17.25 tl idi ve ben % 50 indirimle aldım.

Yorumlarınız benim için değerli :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder