İzleyiciler

4 Mayıs 2013 Cumartesi

Siyah Göz Kalemleri Dosyası :)

Merhaba arkadaşlar :) Ben göz makyajım da renkli kalemlerden çok siyah göz kalemleri kullanıyorum :) Bu yüzden de elimde her zaman bir çok markadan siyah göz kalemi bulunur ve bundan sonrada bulunacak :) Ayrıca eyeliner olarak ta acelem varsa kalem kullanıyorum :) Kimisi kalıcılık konusunda çok iyiyken kimisi değil kimisinin rengi çok güzelken performansı iyi değil :( Şimdi elimdeki kalemlere tek tek bakalım :)
1) Flormar Ultra Black : Ben bu kalemi uzun süreli makyajlar yapacaksam asla kullanıyorum :( Rengi çok güzel kopkoyu bir siyah. Ancak göz kapaklarıma kesinlikle bulaşıyor. Göz altlarıma da bulaşıyor. Yani beni sağolsun rezil ediyor :( Fiyatı flormar mağazalarında 8-10 tl arasında
2)Rival De Loop Automatic Eyeliner: Bu kalem asansörlü bir kalem arkasında açacağı da bulunuyor. Rengide gayet tatmin edici. Ancak 6 saatten sonra silinme ve bulaşmalar yapabiliyor ama fiyatına göre gayet iyi bir performansı var tekrar alacağım kalemler arasında. Sürümü de gayet yumuşak rahatsız etmiyor. Fiyatı 4-5 tl arasında.
3) Golden Rose Kohl Kajal Eye Pencil: Kalemin üzerinde siyahın da siyahı olduğu yazıyor. Gördüğünüz gibi çok ta kömür siyahı olduğunu düşünmüyorum ama gayet işe yarar :) Kendisini bir kampanya sırasında 2 tl ye görünce denemekten zarar gelmez diye aldım :) Eyeliner olarak çok fazla tercih etmiyorum ama göz altıma sıklıkla kullanıyorum. Kalem bildiğimiz kalemtraşla açılıyor ancak açarken zorlanabilirsiniz çünkü yapıları çok iyi değil :( Denenebilir bir kalem
4) Pastel Matte Black : İşte kömür siyahının en siyahı diyebileceğim bir kalem :) Bu kalemlerin arasında bana göre performansı en iyi olan kalem bu bittikçe alacağım kesinlikle fiyatı 10 tl. Gözünüze sürün ve unutun kaç saat olursa olsun eminim ki gözünüzde sabah nasıl sürdüyseniz o şekilde kalacaktır. Keşke asansörlü olsaymış :(
5)Pineapple : Bu kalem nereden geldi bilmiyorum ben almadım ondan eminim :) Çok sert bir yapısı var. Gözümde de kaşıntıya sebep oldu. Bence uzak durun.
6)Essence Long lasting göz kalemi : Evet bu kalemden de gördükçe alacağım. Tabi ki görebilirsem maalesef ki bir stant da kendisiyle buluşamıyoruz fiyatı 5tl. Fiyatına göre mükemmel bir kalem kalıcılığı da pastel kadar olmasada gayet iyi kesinlikle bulundurun. Ben başka renklerini de bir an önce alacağım :)

Umarım faydalı bir yazı olmuştur :) Önerilerinizi bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder