İzleyiciler

17 Mayıs 2013 Cuma

Maybelline Color Tattoo / On and On Bronze

Ah bu farların hepsini alacağım sanırım :) Elimde bir siyah birde bu renk var ama her rengini alacağım bu gidişle çünkü bayılıyorum :) Tek adımda sabah makyajımı hızlıca yapıp evden çıkmamı sağladığı için minnettarım kendilerine :) Renk konusunda zaten en sevdiğim kahve tonları ve ışıltılı olması da ayrı bir güzellik benim için aşırı mat farları nedense çok sevmiyorum kesin ışıltılı bir farla karıştırma hissinde oluyorum hep. Bu yüzden bu farlar benim için bulunmaz nimet :) Ben kalıcılığından gayet memnunum 24 saat olmasa da gün içinde beni gayet güzel idare ediyor. Fiyatı 11.20 tl. Her mağazada fiyatı değişiyor biraz araştırma sonucunda almanızı tavsiye ederim :) İlk hedefim pembesini ve altın sarısı tonlarında olanını almak :)
 Göz makyajında nasıl durduğuna bakalım :)

Umarım beğenmişssinizdir :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder