İzleyiciler

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Nivea Clean Deeper Günlük Temizleme ve Peeling Jeli

 Bu ürünü bir market alışverişi sırasında toniği ile birlikte 12 tl ye almıştım. Evde kullandığım bir peeling olmadığı ve ihtiyacım olduğunu düşünüyordum. Aslında ürün kullanıldıktan sonra ciltte çok güzel yumuşak bir his bırakıyor. Ancak içindeki tanecikler bana biraz büyük geldi. Kullanırken çok fazla bastırmamaya çalışıyorum ve bu durumda kullanımı baya bir zorlaştırıyor. Ancak verdiği temizlik hissi gayet güzel. Bu üründen arkadaşımda kullanmış onunla konuştuğumda benim cildimi çok fazla yaktı dedi. Bende öyle hisler olmadı açıkçası. Ama çok fazla kullandığımı da söyleyemem tanecikleri daha küçük bir peeling arayışındayım. Geçen gün dolabımda görünce belki sizlerde bu ürünü merak ediyorsunuz diye yazmak istedim. Fırsatınız varsa ve büyük tanecikli peelingler sizin için sorun yaratmıyorsa deneyin derim. Ancak hassas cilde sahip olan kişilerin ve sivilceli ciltlerin uzak durması kanaatindeyim.
Ürünün açıklamaları ise bu şekilde... 150 ml lik ve kullanışlı bir tüp içerisinde :)

Peeling önerileriniz varsa ve benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder